niedziela, 11 listopada 2012

CD

Zapowiedziałam się na dzisiaj zatem piszę. Dokładnie chodzi tu też w tym wpisie o trzy płyty. Zakupiłam je w tamtym tygodniu i jestem z tego powodu bardzo zadowolona, gdyż było warto. 

Przedstawiam Wam:

Hey - Do Rycerzy, Do Szlachty, Doo Mieszczan
Voo Voo - Nowa płyta
Hey - Unplugged


Zaczynam od numeru jeden czyli Hey - Do Rycerzy, Do Szlachty, Doo Mieszczan

Rzekłabym, że najlepsza płyta Kaśki! Jest świeża i całkowicie różni się od poprzednich, dużo w niej dziwnych dźwięków dotąd mi nie słyszanych. Jest raczej stonowana i dosyć spokojna. Zapowiedź utworem z tytułu płyty jest odpowiednia, faktycznie ukazuje to co się na niej dzieje. 
Moim ulubionym kawałkiem okrzyknę “Co Tam?” 
“..Życie to spacer po prochach klasyków
Jestem i zniknę, istoty przeniknąć nie zdołam i tak”

Dodatkowym miłym zaskoczeniem jest zawartość pudełeczka, której  nie zdradzę ;) Namawiam do zakupu.

Numer dwa Voo Voo - Nowa płyta

Miała mnie zaskoczyć, jednak głos Waglewskiego jest ze mną na co dzień w słuchawkach i nie uda mu się tego dokonać J Świetna płyta, ładnie wydana, moje kolory z przystojniakami  na zdjęciach hehe.. Szkoda tylko, że wkładka z koncertami w środku na które już się w tym roku nie załapię. Dużo dobrych dźwięków gitary, mądre słowa.
Dla mnie najlepsze “Do Stopki” 
Nie muszę chyba tłumaczyć o kim i dla kogo ten utwór.
“..Czy warto porządnym być tak
By tam się znaleźć
Czy lepiej tutaj tak
W amoku, bez sensu szaleć”

Polecam bardzo bardzo ;) Nie ściągajcie z Internetu, nic tak pięknie nie pachnie jak rozfoliowane pudełko z płytą.

Trzy! To znowu Kaśka ;) Hey - Unplugged

Tu chyba nie muszę się rozpisywać. Stara płytka z 2007, jednak nie mieć jej na swojej półce to grzech! Wyjątkowa CD, bardzo instrumentalna z występu na żywo. Gościnnie Agnieszka Chylińska, Budyń, Czesław Mozil na akordeonie (mój Czesio!). Warto oglądnąć na DVD minki Kasi jak i posłuchać jej niesamowitego głosu. 

Miejsce pierwsze na podium zajmuje kawałek “W imieniu dam”
Śpiewam śpiewam w imieniu dam.. Wam Wam sobie śpiewam! ;)

Kupujcie warto! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz